למעלה מ-1500 אוטובוסים יסיעו את ההמונים בל"ג בעומר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on למעלה מ-1500 אוטובוסים יסיעו את ההמונים בל"ג בעומר
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבצע ההיסעים הגדול ביותר בישראל יוצא לדרך. יותר מ- 1500 אוטובוסים גוייסו, להסעת מאות אלפי החוגגים, באירועי ל"ג בעומר במירון שיחלו ביום רביעי הבא.

    במסגרת מבצע ההיסעים הענק שיחל ביום רביעי ויסתיים ביום חמישי בחצות, יופעלו כ-4000 נסיעות, בקווי התחבורה הציבורית. מדובר ב- 15 קווי תחבורה ציבורית שיופעלו מ- 22 מוקדים מרכזיים, בכל רחבי הארץ.

    קווי התחבורה הציבורית יופעלו בין השאר מבני ברק, ירושלים, אשדוד, חיפה, נתניה, טבריה, נהריה, צפת, אלעד. משרד התחבורה השיק בשנה שעברה חמישה קווי תחבורה ציבורית חדשים למירון, מבית שמש, קרית גת, כרמיאל, עפולה ורכסים.

    ההגעה למתחם קבר הרשב"י תתבצע באמצעות אוטובוסים ומיניבוסים בלבד משלושה חניונים: עין הוזים, פרוד וספסופה. במהלך יומיים אלה תבוטל האפשרות של כלי רכב פרטיים לחנות בחניונים.

    הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, במשרד התחבורה, תגברה השנה באופן משמעותי את מספר האוטובוסים, הפועלים מהחניונים להר מירון ובחזרה. לרשות הציבור יועמדו 220 אוטובוסים שיסיעו את הנוסעים מהחניונים אל קבר הרשב"י, ללא תשלום, זאת כחלק משירות משלים לקווי התחבורה הציבורית.

    חברות התחבורה הציבורית שיפעילו את שירות השאטלים, גייסו ארבעה רכבי גרירה, שיועמדו לרשותם, באזור הר מירון למקרה של תקלה באוטובוסים זאת, במטרה לאפשר פינוי מהיר ולמנוע עיכובים בציר התנועה להר.

    הנוסעים המבקשים להשתמש בשירותי התחבורה הציבורית למירון יוכלו להזמין כרטיסים מראש באמצעות מוקדי ההזמנה שפורסמו בציבור. הזמנה מראש של כרטיסים מאפשרת לנוסעים להבטיח את זמן הנסיעה הרצוי עבורם.

    בעקבות לקחי העבר, הוחלט להקדים את תחילת מכירת כרטיסי הנסיעה למירון עשרה ימים לפני ל"ג בעומר. הציבור מתבקש לעקוב אחר הפרסומים של מפעילי התחבורה הציבורית. מוקד "כל קו" של משרד התחבורה מעניק אף הוא מידע שוטף לציבור על מערך הנסיעות, בקווי התחבורה הציבורית למירון.

    לראשונה הוחלט השנה על הקמת חדר מצב של משרד התחבורה בהר מירון שבו יהיו נוכחים נציגי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, במטרה להעניק מענה מידי לצרכי חברות התחבורה הציבורית. מאות אנשי צוות וסדרנים של מפעילי התחבורה הציבורית יתפרסו בנקודות היציאה של האוטובוסים ובהר מירון, במטרה לשמור על רמת שירות נאותה.

    מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, ציין כי משרד התחבורה נערך מבעוד מועד למבצע ההיסעים הגדול לקבר הרשב"י יחד עם כל הגורמים הקשורים למבצע, בכללם, אגף התנועה במשטרת ישראל, המרכז הארצי למקומות הקדושים, רשויות מקומיות ועוד.

    לדברי חן, בחודשים האחרונים הוקדשו ישיבות רבות להערכות למבצע, והופקו כל הלקחים הנדרשים ממבצעים קודמים שנערכו בעבר. כמו כן, הוכנסו שינויים רבים שנועדו לשפר את השירות לציבור הנוסעים למירון. "מדובר באירוע תחבורתי משמעותי ומורכב ביותר, שהצריך תיאום ושיתוף פעולה עם גורמים רבים.



    0 תגובות